ChurpChurp aku ?!

Assalamulaikum.. Setakat nie duit ChurpChurp aku dah mencecah RM18.50 sen . Banyak tak ?  hahah ye aku tau TAK banyak. Memang ah tak banyak kalau takde orang nak klik ? Dah aku tak pemes sapelah yang kenal ? Nak tolong klik pon susah .. Hurm.. tapi aku bersyukur sebab daripada x de langsungkan ? Azam aku bila dah cukup duit , campur sekali dengan duit ChurpChurp nie aku nak beli  Kamera Nikon d3100.. Korang tau tak seumur hidup aku tak pernah pegang kamera cam gini.. Ish aku kalau tengok orang pegang kamera nie..rase mcm nak rampas jer,,, tapi aku masih waras lagi kan .. So tak delah sampai macam tu. Aku memang berharap sangat kalau ade orang nak kasi aku hadiah kamera nie.. Second-hand pon jadilah kan... Kalau nak harapkan mak dan ayah kau ? Lambat lagi, sebab abang2 aku kena pakai duit banyak sebab diorang study .. So banyak kena pakai duit... Hmm aku ade join contest untuk dapatkan kamera nie tapi tak menang... So redha jelah.. walaupon dalam hati aku kata nak sangat! Sapelah yang kaya SANGAT  sampai nak bagi kamera mahal nie kat aku.. dahlah x kenal .. whuahahaha eh lucu ke  ?.. 

Ok lah bye setakat nie sahaja coretan daripada aku.. oh ye aku ade benda nak intak tolong korang.. tolong tekan link kat bawah nie ye.. *link ChurpChurp*
Klik Sini


Comments

Popular posts from this blog

Minta Allah Tunjuk Jalan

Update

Allah Tidak Pernah Salah .