Luahan hati di petang hari .

Assalam .. Lame jugak aku menyepi kan ? Mood aku sejak kebelakangan nie memang sedih.. Kalau korang jadi aku, mesti sedih.. Yelah kan aku baru pindah sekolah, memang sayu je nak tinggal kawan2 aku yg memang baik sangat dengan aku .. And pasal sekolah baru lak .. Sekolah okey je . Cikgu pon okey gak .. Tapi kawan je yang KO sikit, adela  jugk la yang kawan dengan aku.. Tapi cam hmm .. Aku tak nak ah cite, nanti kang dapat dosa kat aku x pasai - pasai sebab bukak aib orang kan ?!! Cukup biar aku dan "DIORANG" je tahu kan.. Kwn sekelas ngan aku memang x ramai langsung, tapi kalau kawan x sekelas memang ramai.. Sebab mostly kawan x sekelas ngan aku peramah .. Yang sekelas sekali pon ade yang peramah dan ade yang kureng .. 

Comments

Popular posts from this blog

Update

Minta Allah Tunjuk Jalan

Allah Tidak Pernah Salah .